Email Címlista Építés?

Miben rejlik az email címlista építés?

Az email címlista építést egy tengerre épülő repülőtér tervezéséhez és kivitelezéséhez lehet a legjobban mérni, mert itt is egy átgondolt stratégiával kellkezdeni a munkát az elérendő célok realizáláshoz.

Fontos, hogy mivel foglalkozol? Egy parfűmöket értékesítő webáruház és egy menedzser tréninget értékesítő vállalkozás “termékeire” regisztráltakat gyűjteni, olyan különbség, mint megtenni a Föld-Hold vagy a Föld-Nap távolságot.

Persze nem biztos, hogy te pont csillagász vagy… Maradjunk annyiban, hogy parfűmöket értékesíteni sokkal könnyebb, mint az utóbbira célpiacot és konkrét érdeklődőket találni.

Konklúzió: a termék erőteljesen befolyásolja azt, hogy neked mennyire egyszerű vagy kihívásokkal teli email címlistát építeni, mert az email adatbázis építés abszolút kihívásokkal teli terület.

Igaz, hogy nem feltétlen kell azzal a termékkel építeni, amellyel foglalkozol. Lehet más motivációval vagy felajánlással címlistát realizálni, de startégiát kell állítani, mert szép számokat lehet elérni egy nyereményjátékból befloyó adatbázissal.

De vajon hányan rendelnek egy ilyen a címlistából?

Az már egy másik kélrdés, igaz?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s